مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-20اقتصادي

اعطای وام قرض الحسنه به صنایع خلاق تا سقف 750 میلیون تومان


مدیر امور اعتباری و تجاری سازی صندوق توسعه فناوری های نوین از اعطای وام قرض الحسنه دوساله به صنایع خلاق تا سقف 750 میلیون تومان خبر داد.

- مدیر امور اعتباری و تجاری سازی صندوق توسعه فناوری های نوین از اعطای وام قرض الحسنه دوساله به صنایع خلاق تا سقف 750 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کلاهی در پنل تامین مالی در نخستین رویداد و نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک خلاق با تاکید بر ضرورت شرکت داری مدرن در حوزه صنایع خلاق، گفت: شرکت های صنایع خلاق در حوزه های مختلف و به طور خاص، مد و پوشاک اگر می خواهند شرکت نوآوری داشته باشند، باید از سیستم تولید سنتی عبور کرده و خود را به دانش حقوقی روز مجهز کنند؛ در غیر این صورت هیچ گاه تولیدشان، منشأ اثر صادراتی نخواهد بود و برندی از آنها به خارج از کشور منتقل نخواهد شد.

وی ادامه داد: صنایع خلاقی که نوآور هستند، از یک جایی به بعد باید وارد حاکمیت شرکتی مدرن شوند و ساختار حقوقی و مالی نظام مند ایجاد کنند تا بتوانند حمایت نظام بانکی و صندوق های پژوهش و فناوری را کسب کنند، در غیر این صورت، محکوم به شکست هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام قرض الحسنه به صنایع خلاق تا سقف 750 میلیون تومان

اعطای وام قرض الحسنه به صنایع خلاق تا سقف 750 میلیون تومان