مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 21:002023-10-14اقتصادي

افتتاح کارگاه ساخت پلاک در مرکز شماره گذاری گرگان


کارگاه ساخت پلاک در مرکز شماره گذاری گرگان با حضور استاندار گلستان و اعضای شورای تامین استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز با حضور استاندار گلستان و اعضای شورای تامین استان، کارگاه ساخت پلاک در مرکز شماره گذاری شهرستان گرگان به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش، با افتتاح این کارگاه ساخت پلاک در گرگان، تحویل پلاک وسایل نقلیه نو شماره از پنج روز به یک ساعت کاهش پیدا کرده و دارندگان وسایل نقلیه جدید، پس از مراجعه به مرکز و انجام تشریفات اداری، پلاک وسیله نقلیه خود را حداکثر بین یک تا دو ساعت پس از ثبت درخواست دریافت خواهند کرد.

به گفته علی بهرامی رییس موسسه رهگشای بنیاد تعاون فراجا در استان گلستان، در مرکز شماره گذاری گرگان روزانه 200 نقل و انتقال وسیله نقلیه انجام می شود که حدود 20 درصد از این تقل و انتقال ها برای خودروهای نوشماره و پلاک گذاری جدید است.

لازم به ذکر است علاوه بر مرکز استان گلستان، خدمات تعویض پلاک در هفت شهرستان دیگر استان گلستان نیز انجام می شود که پلاک های ثبت شده در آن مراکز نیز در مرکز استان تولید و برای متقاضی ارسال می شود.

استاندار گلستان در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موضوع تکریم اربار رجوع و ارائه خدمات در کمترین زمان مورد توجه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارگاه ساخت پلاک در مرکز شماره گذاری گرگان

افتتاح کارگاه ساخت پلاک در مرکز شماره گذاری گرگان