مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-09اقتصادي

اجرای موفقیت آمیز 2 هزار و 326 کیلومتر توپک رانی در شرکت نفت و گاز گچساران


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: به همت کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان، 2 هزار و 326 کیلومتر توپک رانی در خطوط انتقال نفت و گاز شرکت نفت گچساران با موفقیت انجام شد.

- غلامرضا کمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: توپکرانی یک اقدام اصلاحی مهم و پیشگیرانه در فرایند تولید نفت، گاز و میعانات گازی و شامل عملیات عبور دادن شی خارجی از خطوط انتقال نفت و گاز با فراینده پیچیده فنی و مهندسی است.

وی بیان کرد: این اقدام با هدف تمیز کردن این شریان های انتقال از رسوبات ایجاد شده، خارج ساختن مایعات، اندازه گیری قطر درونی، پوشش دادن جداره لوله با مواد ضدخوردگی و بازدید درونی خطوط به لحاظ ایمن سازی انجام می شود.

  مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: این شرکت دارای بیش از 7 هزار و پانصد کیلومتر خطوط لوله انتقال نفت و گاز در گستره جغرافیایی 4 استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان و بوشهر است.

کمالی عنوان کرد: کارکنان پرتلاش خدمات عملیات گچساران در شش ماهه نخست سال جاری موفق شدند 2 هزار و 326 کیلومتر از کل خطوط لوله این شرکت را در شرایط آب و هوایی طاقت فرسا، با همت خستگی ناپذیر خود توپکرانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای موفقیت آمیز 2 هزار و 326 کیلومتر توپک رانی در شرکت نفت و گاز گچساران

اجرای موفقیت آمیز 2 هزار و 326 کیلومتر توپک رانی در شرکت نفت و گاز گچساران