مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:002023-09-26بين الملل

توافق کره جنوبی، چین و ژاپن برای برگزاری نشست سه جانبه


وزارت امور خارجه کره جنوبی اعلام کرد، سئول به همراه پکن و توکیو امروز (سه شنبه) نشستی در سطح عالی داشته و توافق کردند تا نشست سه جانبه خود را که مدت هاست متوقف شده، - وزارت امور خارجه کره جنوبی اعلام کرد، سئول به همراه پکن و توکیو امروز (سه شنبه) نشستی در سطح عالی داشته و توافق کردند تا نشست سه جانبه خود را که مدت هاست متوقف شده، در نزدیکترین زمان ممکن از سر بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، چین به همراه کره جنوبی و ژاپن نشست سه جانبه ای با حضور مقام های ارشد امروز (سه شنبه) در سئول داشتند که در آن چونگ بیونگ-وون ، معاون وزیر خارجه کره جنوبی، تاکه هیرو فوناکوشی ، معاون ارشد وزیر خارجه ژاپن و نونگ رونگ ، دستیار وزیر خارجه چین در امور خارجی شرکت کردند.

این نشست با هدف بررسی از سرگیری مکانیسم همکاری سه جانبه بین کشورهای همسایه از جمله احتمال احیای نشست های سه جانبه برگزار شد که از 2019 تعلیق شده است.

سخنگوی وزارت خارجه کره جنوبی نیز در این باره گفت: در جریان این نشست سه جانبه که امروز صبح در سئول برگزار شد، سه کشور درباره برگزاری یک دیدار سه جانبه در نزدیکترین زمان ممکن و با حضور وزرای خارجی سه کشور صحبت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق کره جنوبی، چین و ژاپن برای برگزاری نشست سه جانبه

توافق کره جنوبی، چین و ژاپن برای برگزاری نشست سه جانبه