مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-13دانش

دانشجویان از شکست ها نترسند/ضرورت تقویت روحیه کار تیمی


استاد دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه دانشجویان از شکست ها نترسند، گفت: تمرکز و توجه به کار تیمی یکی از ملزومات موفقیت در دانشگاه ها است که باید این امر در بین دانشجویان تقویت شود.

- استاد دانشگاه شریف در مراسم دانشجویان جدیدالورود مطرح کرد دانشجویان از شکست ها نترسند/ضرورت تقویت روحیه کار تیمی استاد دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه دانشجویان از شکست ها نترسند، گفت: تمرکز و توجه به کار تیمی یکی از ملزومات موفقیت در دانشگاه ها است که باید این امر در بین دانشجویان تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن سالاریه در مراسم دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شریف که امروز در سالن جباری این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه شما دانشجویان وارد یکی از بهترین دانشگاه های دنیا شدید، گفت: شما دانشجویان کسانی هستید که بین چند میلیون متقاضی در رشته های مختلف فنی و مهندسی توانستید وارد بهترین دانشگاه صنعتی کشور شوید، اما باید بدانید هنوز در ابتدای مسیر قرار گرفتید و تنها بخش کوچکی از موفقیت را کسب کردید.

وی در ادامه تصریح کرد: برای اینکه موفقیت های دانشجویان ورودی این دانشگاه ادامه داشته باشد، باید برخی ویژگی ها مثل هدفمند بودن و برنامه داشتن سرلوحه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان از شکست ها نترسند/ضرورت تقویت روحیه کار تیمی

دانشجویان از شکست ها نترسند/ضرورت تقویت روحیه کار تیمی