مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-17دانش

نخستین رویداد و نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک خلاق افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین رویداد و نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک خلاق افتتاح شد.

نخستین رویداد و نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک خلاق امروز 25 مهر با حضور محمدمهدی اسماعیلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین رویداد و نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک خلاق افتتاح شد.

نخستین رویداد و نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک خلاق امروز 25 مهر با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن A37 (خانه نوآوری و فناوری ایران) محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد هوری، این نمایشگاه به همت ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری تا 26 مهرماه پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

طراحی پوشاک و منسوجات، ترویج و آموزش به وسیله کاراکترسازی و الگوسازی، دیجیتال مارکتینگ و پوشاک سلامت محور و هوش مصنوعی از محور های مهم این نمایشگاه و رویداد بین المللی است.

مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه مد و پوشاک خلاق یک رویکرد فناورانه و نوآورانه در صنعت مد و پوشاک ماست.

این صنعت هم بازیگران متعددی دارد و هم شرکت های خوبی در این حوزه فعال هستند به همین دلیل ما نیازمند یک شبکه متشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد و نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک خلاق افتتاح شد

نخستین رویداد و نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک خلاق افتتاح شد