مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-20سياسي

ظلم های رژیم صهیونیستی دامن او را خواهد گرفت


یکی از اساتید حوزه علمیه قم با بیان اینکه ظلم ماندنی نیست و به خود ظالم بر می گردد، گفت: به امید خدا به زودی رژیم غاصب صهیونیستی که با بمب های ضد بتن کودکان و زنان فلسطینی را هدف قرار می دهد نابود خواهد شد و این ظلم ها دامن خودش را خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان در تجمع کودکان غزه در آغوش مادران جهان که با حضور مادرانی از 120 ملیت در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: 75 سال جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مظلومان غزه پایان ندارد، بمباران و تحریم همه جانبه مردم غزه همچنان دارد و امروز هم آب، غذا، دارو و امکانات اولیه زندگی را از آنها دریغ داشته اند.

 وی با بیان اینکه امام فرمودند ما مظلومان پیروز خواهیم شد و خون بر شمشیر غلبه پیدا خواهد کرد، گفت: پیامبر (ص) فرمودند من به 5 دلیل بچه ها را دوست دارم؛ زیرا آنها اهل گریه اند، اهل خاک بازی اند، اهل جمع آوری مال و حرص و ولع نیستند، هر چه دارند را می خورند و به دیگران هدیه می دهند و غم فردا را ندارند.

 استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اسراییل بمب های خاص یک تنی که ضد بتن است و برای مراکز نظامی به کار می رود را بر سر زن و کودک فلسطینی می ریزد، گفت: اکنون گریه های بچه های غزه که از طفولیت با نور توحید آشنا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظلم های رژیم صهیونیستی دامن او را خواهد گرفت

ظلم های رژیم صهیونیستی دامن او را خواهد گرفت