مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-17بين الملل

حمایت ارتش پاکستان از مردم فلسطین


فرمانده ارتش پاکستان در نشستی با حضور فرماندهان این کشور حمایت اسلام آباد از مردم فلسطین را در مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه حمایت کشورهای جهان از مردم فلسطین در مبارزه به صهیونیست ها،  فرمانده ارتش پاکستان روز سه شنبه  در نشستی با حضور فرماندهان این کشور حمایت اسلام آباد از مردم فلسطین را  اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی فرمانده ارتش پاکستان گفت که به حمایت از فلسطینیان در مبارزه جهت پایان دادن به اشغال غیرقانونی سرزمین ها و اماکن مقدس مسلمانان ادامه خواهد داد.

ژنرال عاصم منیر در سخنرانی در نشست فرماندهان ارتش در شهر راولپندی گفت: مردم فلسطین از حمایت بی چون و چرای دیپلماتیک و سیاسی پاکستان برخوردارند .

ما به حمایت از مواضع اصولی برادرانمان برای حل پایدار مسئله فلسطین و پایان دادن به اشغال غیرقانونی سرزمین هایشان ادامه خواهیم داد.

در بیانیه ارتش پاکستان آمده است: نشست فرماندهان با نگرانی از تحولات در حال وقوع در جنگ غزه و اسراییل و هزینه های انسانی هنگفتی که بر غیرنظامیان بیگناه به دلیل استفاده نامتناسب از زور توسط اسراییل تحمیل شده است، بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ارتش پاکستان از مردم فلسطین

حمایت ارتش پاکستان از مردم فلسطین