مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-05فناوري

فرصت های مغفول مانده فناوری فضایی در یزد معرفی می شود


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، گفت: برگزاری وبینار فرصت های مغفول کارآفرینی از دریچه فناوری فضایی از جمله برنامه های شاخص هفته جهانی فضا در استان یزد است.

- محمدرضا پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شعار هفته جهانی فضا در سال جاری فضا و کارآفرینی است که با رویکرد معرفی ظرفیت های این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: هفته جهانی فضا فرصت مغتنمی است که علاوه بر ترویج و افزایش آگاهی جامعه در خصوص حوزه فضاپایه و سنجش از دور، کاربرد های متنوع داده های ماهواره ای و علوم فضایی در حل مسائل و مشکلات ساکنین کره زمین و ایجاد اشتغال های نوین اقتصاد دیجیتال با ظرفیت کارآفرینی حوزه فضایی و توسعه زیست بوم فناوری اطلاعات استان مورد توجه قرار گیرد.

پاکدل برگزاری وبینار فرصت های مغفول کارآفرینی از دریچه فناوری فضایی در روز سه شنبه 14 مهرماه را از جمله برنامه های شاخص استان به مناسبت هفته جهانی فضا در استان یزد دانست و گفت: مسابقه بازی و انیمیشن ویژه کودک و نوجوان با موضوع فضاو نشست هم اندیشی دانشگاهیان و کسب و کار ها با موضوع راه اندازی مرکز رشد فضایی در استان از دیگر برنامه های در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های مغفول مانده فناوری فضایی در یزد معرفی می شود

فرصت های مغفول مانده فناوری فضایی در یزد معرفی می شود