مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-05سياسي

جای خالی موسیقی حماسی در سبد شنیداری جامعه


داور جشنواره بین المللی موسیقی ایثار_نوای مهر گفت: واقعیت این است که موسیقی حماسی مغفول واقع شده و در فضای شنیداری عمومی، رسانه های کثیرالانتشار و گوش و هوش عامه مردم خیلی کم به آن پرداخته شده است.

- ایسنا/لرستان داور جشنواره بین المللی موسیقی ایثار_نوای مهر گفت: واقعیت این است که موسیقی حماسی مغفول واقع شده و در فضای شنیداری عمومی، رسانه های کثیرالانتشار و گوش و هوش عامه مردم خیلی کم به آن پرداخته شده است.

مجید اخشابی در حاشیه برگزاری دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار_نوای مهر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره حرکت مبارکی است در حوزه موسیقی، به این دلیل که محفلی ایجاد می شود تا تمام گروه ها و اقوام گرد هم جمع شوند، گفت وگو کنند، ارتباط برقرار کرده، از هم بیاموزند و به هم یاد بدهند و در زیر پرچم موسیقی و هنر بتوانند گفتمان کنند و لحظه های خوش و تجربیات ارزنده ای برای خود رقم بزنند.

وی با اشاره به نقش جشنواره ها در پیوند اقوام و معرفی فرهنگ و هنر مناطق مختلف افزود: با وجود اینکه جشنواره ایثار_نوای مهر برای بار دوم برگزار می شود علیرغم نوپایی پیشرفت بسیار خوبی داشته است و امروز شاهد حضور و اجرای گروه های متنوع و توانمندی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی موسیقی حماسی در سبد شنیداری جامعه

جای خالی موسیقی حماسی در سبد شنیداری جامعه