مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-17اقتصادي

جابه جایی بیش از 764 هزار مسافر برون استانی در نیمه نخست امسال


سرپرست اداره کل راه آهن جنوب از جابه جایی بیش از 764 هزار مسافر برون استانی از طریق ناوگان ریلی جنوب در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: راه آهن جنوب در کل کشور در بحث جابه جایی مسافران، - ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل راه آهن جنوب از جابه جایی بیش از 764 هزار مسافر برون استانی از طریق ناوگان ریلی جنوب در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: راه آهن جنوب در کل کشور در بحث جابه جایی مسافران، بعد از تهران و مشهد در رتبه سوم قرار دارد.

محمد علی مرادی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آمار تردد در 6 ماهه نخست امسال اظهار کرد: در این بازه زمانی 764 هزار و 301 مسافر برون استانی به وسیله قطارهای مسافربری ناحیه جنوب جابه جا شده اند.

وی افزود: این میزان جابجایی مسافر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 756 هزار و 847 مسافر جابه جا شده است، یک درصد رشد داشته است.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب گفت: راه آهن جنوب در کل کشور در بحث جابه جایی مسافر، بعد از تهران و مشهد در رتبه سوم قرار دارد.

مرادی با اشاره به تردد مسافران به وسیله قطارهای حومه ای در درون استان عنوان کرد: در این بازه زمانی جابجایی 456 هزار و 172 مسافر درون استانی توسط ناوگان ریلی جنوب ثبت شده است.

وی افزود: این مسافران توسط قطارهای حومه ای به مقاصد اندیمشک، خرمشهر، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی جابه جا شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 764 هزار مسافر برون استانی در نیمه نخست امسال

جابه جایی بیش از 764 هزار مسافر برون استانی در نیمه نخست امسال