مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:452023-09-30بين الملل

حکم جدید «پوتین» برای جذب 130 هزار نیروی نظامی


رییس جمهور روسیه حکم جذب 130 هزار نیروی نظامی تازه نفس را برای ارتش این کشورصادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز شنبه فرمانی را برای جذب 130000 نیروی جدید امضا کرد.

 به نوشته وبگاه میامی هرالد پوتین در فرمانی به نام روز اتحاد مجدد که طی آن سال گذشته الحاق مناطق الوهانسک ، دونتسک ، زاپوریژژیا و خرسون به روسیه را مورد تاکید قرار داد، از گسترش خدمت نظام برای افراد 18 تا 27 ساله از اول اکتبر تا 31 دسامبر خبر داد.

دریاسالار ولادیمیر تسیملیانسکی  معاون رییس ستاد کل ارتش روسیه گفت: نیروهای تازه نفس به لوهانسک، دونتسک، اعزام نخواهند شد.

ولادیمیر پوتین 30 سپتامبر سال 2022 بعد از برگزاری همه پرسی، سند الحاق دو منطقه دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین و همچنین خرسون و زاپروژیا در جنوب این کشور به خاک روسیه را امضا کرد.

این مناطق به همراه شبه جزیره کریمه که روسیه در سال 2014 به خاک خود ضمیمه کرد، حدود یک پنجم خاک اوکراین را تشکیل می دهند.

   در تحرکی دیگر، دیمیتری مدودف نایب رییس شورای امنیت روسیه گفت مسکو عملیات نظامی ویژه خود را تا زمانی که رژیم نازی در اوکراین را به طورکامل نابود کند و سرزمین های اصلی خود را آزاد کند، ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم جدید «پوتین» برای جذب 130 هزار نیروی نظامی

حکم جدید «پوتین» برای جذب 130 هزار نیروی نظامی