مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-07سياسي

قدرت های استکباری به دنبال سلب آرامش از ایران هستند


قدرت های استکباری به دنبال سلب آرامش از کشور عزیزمان هستند اما هیچ تئوری نمی تواند سد راه نظام اسلامی باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: قدرت های استکباری به دنبال سلب آرامش از کشور عزیزمان هستند اما هیچ تئوری نمی تواند سد راه نظام اسلامی باشد.

محمدرضا حسین نژاد صبح شنبه 15 مرداد در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نقش مهم نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج برای ساختن ایرانی عزتمند انکار ناپذیر است زیرا آنان همواره تعالیم و آموزه های دینی را برای داشتن ایرانی قدرتمند و عزتمند سرلوحه اهداف خود قرار داده اند.

وی با اشاره به هفته وحدت و نقش مهم پیامبر در شکل گیری اسلام افزود: پیامبر اسلام در جامعه ای رسالت پیدا کرد که در آن دختران زنده به گور می شدند و از نظم، بهداشت و تعالیم دینی هم خبری نبود و پیامبر چنین جامعه ای را با تعالیم برگرفته از وحی به عزت و تعالی رساند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کسانی که دنبال بی عدالتی، منافع و زیاده خواهی هستند درصدد ایجاد انحرافات در جامعه هستند و موجب فاصله مردم از دین می شوند.

حسین نژاد اظهار کرد: دسیسه های قدرت های استکباری نیز مزید بر علت است و همواره با ادبیات گوناگون و شگردهای متفاوت و روش های مختلف به تضعیف نقاط قوت و استحکام نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت های استکباری به دنبال سلب آرامش از ایران هستند

قدرت های استکباری به دنبال سلب آرامش از ایران هستند