مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-17دانش

جشنواره پویش فرصتی برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه کانون های دانشگاهی است


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: جشنواره پویش بروز و ظهور توانمندی ها و دستاوردهای خانواده بزرگ کانون ها را فراهم می کند و فرصتی بی نظیر برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه کانون هاست.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: جشنواره پویش بروز و ظهور توانمندی ها و دستاوردهای خانواده بزرگ کانون ها را فراهم می کند و فرصتی بی نظیر برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه کانون هاست.

محمدرضا جعفری امروز بیست و پنجم مهرماه در اختتامیه ششمین جشنواره رویش دانشگاه علمی کاربردی که به میزبانی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره در راستای تقویت کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی است و این کانون ها به منزله انجمن های مدنی دانشگاهی که در باز تولید و تقویت سرمایه های اجتماعی و فرهنگی در جامعه نقشی اثرگذار دارند.

وی اضافه کرد: این کانون ها تمرین و تجربه ای برای دانشجویان است تا در فعالیت های اجتماعی، گروهی، تصمیم گیری جهادی و داوطلبانه حضور یابند و در آینده از اثرات این فعالیت ها در جامعه بهره مند شوند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با بیان اینکه این کانون ها یک تشکل جمعی که مولد سرمایه های فرهنگی هنری اجتماعی و مذهبی به حساب می آیند، افزود: متولیان جشنواره رویش کانون های مذکور هستند که از پویاتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره پویش فرصتی برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه کانون های دانشگاهی است

جشنواره پویش فرصتی برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه کانون های دانشگاهی است