مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 12:252023-09-24سياسي

اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد گام مهم برای مبارزه با این پدیده شوم است


استاندار مازندران، بابیان این که اشتغال معتادان بعد از بهبودیافتن، گامی مهم در ریشه کنی اعتیاد است، گفت: کاهش آمار اعتیاد از هدفگذاری های اصلی در استان است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران، بابیان این که اشتغال معتادان بعد از بهبودیافتن، گامی مهم در ریشه کنی اعتیاد است، گفت: کاهش آمار اعتیاد از هدفگذاری های اصلی در استان است.

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در بابل بیان کرد: دولت مصمم است با درمان افراد معتاد که یک نوع بیماری محسوب می شود با ایجاد زمینه اشتغال؛ اعتیاد را در مازندران به صفر برساند.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، گفت: بهترین هدیه برای معتاد بهبود یافته، اشتغال است با تحقق این امر زنجیره بهبود و ریشه کنی اعتیاد کامل خواهد شد.

استاندار مازندران با تاکید بر لزوم به کارگیری مجرب ترین پزشکان برای درمان افراد معتاد در مراکز بازپروری از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل، گفت: ایجاد مرکز پژوهش و تحقیق برای ریشه یابی و درمان ریشه ای این معضل اجتماعی در مراکز بازپروری یک ضرورت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد گام مهم برای مبارزه با این پدیده شوم است

اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد گام مهم برای مبارزه با این پدیده شوم است