مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-18بين الملل

اوج جنایات صهیونیست ها در آستانه سقوط


جنایت هولناک و ضد انسانی رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع و بی خانمان فلسطین نشانه جدیدی از سقوط رژیم صهیونیستی است.

- خبرگزاری فارس استان مازندران-عقیل امامی جنایت هولناک و ضد انسانی تازه رژیم صهیونیستی بویژه بمباران بیمارستان المعمدانی در باریکه غزه و به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع و بی خانمان فلسطین نشانه جدیدی از ائتلاف شیطانی و همدستی آمریکا و متحدان غربی آن با اشغالگران قدس شریف است که ماهیت پلید زورمداران و شرارت پیشگان عصر حاضر را نمایان کرد.

بررسی تحولات اخیر سرزمین های اشغالی از زمان اشغال آن توسط صهیونیست های غاصب در سال 1948 تاکنون که 75 سال از آن زمان می گذرد، نشان می دهد که اقدامات ددمنشانه کابینه لرزان نتانیاهو نخست وزیر موقت این رژیم جعلی علیه مردم مظلوم فلسطین بیش از هرزمانی رنگ خون به خود گرفت؛ بویژه آنکه نظامیان خون آشام آن از روش های غیر انسانی مانند هدف قراردادن مراکز درمانی و بیمارستان ها علی رغم ممنوعیت آن بر اساس معاهدات و کنوانسیون های بین المللی استفاده می کنند که اوج رذالت و دریوزگی این غده سرطانی را به تصویر می کشد.

پرواضح است تمامی جنایات و اقدامات ضد انسانی کابینه اشغالگران قدس شریف علیه مبارزان فلسطینی که راهی جز مبارزه و جهاد برای رها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج جنایات صهیونیست ها در آستانه سقوط

اوج جنایات صهیونیست ها در آستانه سقوط