مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-21سياسي

تجلی «امت واحده اسلامی» در قانون اساسی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکی از راهبرد های مهم برای مقابله با نظام سلطه در حوزه سیاسی و اجتماعی که اسلام بسیار بر آن سفارش کرده است، - یکی از راهبرد های مهم برای مقابله با نظام سلطه در حوزه سیاسی و اجتماعی که اسلام بسیار بر آن سفارش کرده است، حفظ وحدت و دوری از تفرقه است، چرا که از جمله عواقب تفرقه، به هدر رفتن نیرو ها و از دست دادن عزت و آسایش و استقلال است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکی از راهبرد های مهم برای مقابله با نظام سلطه در حوزه سیاسی و اجتماعی که اسلام بسیار بر آن سفارش کرده است، حفظ وحدت و دوری از تفرقه است، چرا که از جمله عواقب تفرقه، به هدر رفتن نیرو ها و از دست دادن عزت و آسایش و استقلال است.

از جمله نقشه های اهریمنی که استعمارگران در طول تاریخ تعقیب کرده اند سیاست تفرقه انداختن و حکومت کردن بوده است.

آنان با ایجاد اختلاف میان کشور های اسلامی، ملت های اسلامی و برادران مسلم و تقویت جنبش های ناسیونالیستی و قرار دادن فرقه ای مقابل فرقه دیگر، مانع وحدت ملت ها شده اند، چراکه وحدت امت اسلام تهدیدی جدی برای برتری طلبی های آن ها به شمار می آید.

حضرت امام (ره) با آگاهی و شناخت از این کید دشمن، در تاریخ 20/2/1362 در جمع دیپلمات های نیکاراگوئه، امت اسلامی را به حفظ این راهبرد دعوت نمودند: امیدوارم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی «امت واحده اسلامی» در قانون اساسی

تجلی «امت واحده اسلامی» در قانون اساسی