مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-07بين الملل

«طوفان الاقصی» قدرت مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی نشان داد


یک فعال سیاسی با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» پشتیبانی وسیع مردمی دارد، گفت: این عملیات قدرت مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی نشان داد.

- طوفان الاقصی قدرت مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی نشان داد یک فعال سیاسی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی پشتیبانی وسیع مردمی دارد، گفت: این عملیات قدرت مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی نشان داد.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا در تشریح دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی، اظهار کرد: این عملیات دقیق ترین، حساب شده ترین و با برنامه ترین عملیاتی بود که در ده سال گذشته توسط مقاومت فلسطین طراحی و اجرا شد.

نقشه نفوذ به داخل سرزمین های اشغالی بسیار دقیق و حساب شده بود و مقاومت با اجرای این عملیات ضربه سنگینی به اعتبار صهیونیست ها هم در عرصه بین المللی و هم در داخل سرزمین های اشغالی وارد کرد.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی در پاسخ به حملات مستمر شهرک نشینان و صهیونیست ها به مسجدالاقصی صورت گرفت و همزمان شد با جنایتی که صهیونیست ها با کمک معارضین در سوریه علیه دانشجویان افسری انجام دادند.

این عملیات بعد از مراسم سالگرد جهاد اسلامی برگزار شد که با حضور گسترده مردم و سخنرانی زیاد نخاله همراه بود و نشان داد که این عملیات پشتیبانی وسیع مردمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» قدرت مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی نشان داد

«طوفان الاقصی» قدرت مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی نشان داد