مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 23:352023-09-24اجتماعي

صحرایی: آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از سال آینده تجمیع می شود


در تلاش هستیم از سال آینده یک آزمون برای ورود به مدارس سمپاد و مدارس نمونه دولتی برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در شبکه آموزش اظهار کرد: ماه مهر یک رخداد اجتماعی بسیار مهم دارد و مهم ترین رویداد اجتماعی کشور است؛ در این راستا خیلی کارها اتفاق می افتد که اول مهر را به موقع آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 153 میلیون جلد کتاب در 990 عنوان چاپ شد و فرایند چاپ کتاب های سال 1403 هم آغاز شده است، افزود: دوپنجم کاغذ کشور را آموزش و پرورش مصرف می کند.

صحرایی با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در مدارس، ادامه داد: 20 هزار مدرسه شاداب سازی شدند؛ همچنین در دو سال گذشته 2156 فضای ورزشی درون مدرسه ای ساخته ایم.

وی با بیان اینکه به طور میانگین هر روز 8 هزار کلاس درس ساخته ایم، اضافه کرد: بیش از 5806 مدرسه با 9500 کلاس درس در این دو سال ساخته شده است.

  وزیر آموزش و پرورش به جذب 75 هزار نفر در این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: 25 هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و 50 هزار نفر از طریق آزمون های استخدامی جذب شدند.

  وی با بیان اینکه کلید حل مشکلات آموزش و پرورش در مدرسه است، اظهار کرد: آموزش و پرورش در هر کشوری، آینده آن را می سازد و در عموم کشورهای جهان، آموزش و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحرایی: آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از سال آینده تجمیع می شود

صحرایی: آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از سال آینده تجمیع می شود