مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-30فرهنگي

«ماریا» با صابرابر و پانته آپناهی ها ساخته شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «ماریا» به نویسندگی و کارگردانی مهدی اصغری ازغدی و تهیه کنندگی علی لدنی که پخش بین الملل آن به عهده کمپانی الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت است، - فیلم سینمایی ماریا به کارگردانی مهدی اصغری ازغدی در اولین حضور جهانی خود به بخش مسابقه سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم توکیو راه پیدا کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی ماریا به نویسندگی و کارگردانی مهدی اصغری ازغدی و تهیه کنندگی علی لدنی که پخش بین الملل آن به عهده کمپانی الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت است، در اولین حضور جهانی خود به بخش مسابقه آینده آسیا سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم توکیو راه پیدا کرد.

ریاست هیأت داوران این جشنواره را امسال ویم وندرس بر عهده دارد.

فیلم سینمایی ماریا با بازی صابر ابر، پانته آ پناهی ها، حسین محجوب، محمد صدیقی مهر به عنوان چهره های شناخته شده و با معرفی 2 چهره تازه به سینما با نام های کامیاب گرانمایه و مهشید خدادی ساخته شده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پخش شدن ناخواسته یک فیلم تمرین بازیگری از یک دختر جوان علاقه مند به بازیگری که نقش روسپی خیابانی را اتود می زده و با یک کلیپ واقعی توسط مردم در شبکه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماریا» با صابرابر و پانته آپناهی ها ساخته شد

«ماریا» با صابرابر و پانته آپناهی ها ساخته شد