مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-05اجتماعي

واکنش فائزی به کناره گیری از مسؤولیت مدیرکلی آموزش وپرورش


مدیرکل سابق آموزش وپرورش استان گیلان بر ضرورت حفظ آرامش در این نظام آموزشی تأکید کرد و گفت: از سر تکلیف مسؤولیت آموزش وپرورش را پذیرفته ام و آن را هم از روی تکلیف واگذار کردم.

- محمد فائزی مدیرکل سابق آموزش وپرورش گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت در واکنش به واگذاری مسؤولیت مدیرکلی آموزش وپرورش استان گیلان اظهار کرد: آموزش وپرورش بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است و باید به حفظ این مجموعه بیش ازپیش کمک کرد.

  وی با اشاره به زمان کوتاه مسؤولیت ها و امانت برشمردن آن افزود: با آغوش باز مسؤولیت اداره کل آموزش وپرورش استان گیلان را پذیرفتم و با روی گشاده و آغوش باز به برادر دیگری این مسؤولیت را واگذار کردم.

  مدیرکل سابق آموزش وپرورش گیلان با اشاره به سیره نبوی و خفیف الموونه بودن نبی مکرم اسلام گفت: پیامبر اکرم صلوات الله علیه وقتی سر سفره ای حاضر می شد، صاحب سفره را به زحمت نمی انداخت.

  فائزی با تصریح بر اینکه انسان های خفیف الموونه حاشیه درست نمی کنند، بیان کرد: من از سر تکلیف مسؤولیت آموزش وپرورش را پذیرفته ام و آن را هم از روی تکلیف واگذار کردم.

  وی با اشاره به اشتغال خود در زمینه ی های مختلف حوزه آموزشی و پرورشی در نظام آموزش استان گفت: جای خدمت برای کسی که توانایی هایی دارد و می تواند در جای دیگری به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فائزی به کناره گیری از مسؤولیت مدیرکلی آموزش وپرورش

واکنش فائزی به کناره گیری از مسؤولیت مدیرکلی آموزش وپرورش