مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-07سياسي

سردار معروفی: حقیقت زن زندگی آزادی را شهدا تعبیر کردند


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدا تمام قد در مقابل دشمن ایستادند و اجازه تعدی به ناموس وطن را ندادند گفت: حقیقت زن زندگی آزادی را شهدا تعبیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار حسین معروفی عصر امروز در آیین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت همدان با بیان اینکه عقبه استان همدان سرشار از عزت و بزرگی است اظهار کرد: امروز ایستادگی در مقابل دشمنان خدا در جنگ ترکیبی، جنگ نرم و در بستر فضای مجازی که وجود آدمی و قلب های انسان را مورد حمله قرار دادند وظیفه نویسندگان و رسانه هاست.

وی افزود: نویسندگان امروز یک آفند و عملیات فرهنگی در مقابل نیت پلید دشمنام که می خواهند قلب ها را متزلزل و حقیقیت را از ما دور کنند، انجام می دهند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قلم ها از هر موشکی برای کشور موثر و برای دشمن خطرناک تر است تصریح کرد: قلم زیبا و حقیقت جو می تواند قلب ها را به سمت حقیقت سوق دهد.

وی با بیان اینکه مثلث مقاومت، جهاد و شهادت رمز عزت ملت ایران است ادامه داد: دشمن می خواهد مقاومت ما را بشکند، باید گذشته پرافتخار خود را به امروز پیوند داده و به آینده متصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار معروفی: حقیقت زن زندگی آزادی را شهدا تعبیر کردند

سردار معروفی: حقیقت زن زندگی آزادی را شهدا تعبیر کردند