مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-14سياسي

نیروهای مسلح همانند قلعه ای برای حفظ آرامش هستند


نیروهای مسلح همانند قلعه ای برای حفظ آرامش مردم هستند، اگر نیروهای مسلح در جامعه باشند مردم احساس می کنند در قلعه مستحکمی قرار دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد،امام جمعه اصفهان   در دیدار فرماندهی انتظامی اصفهان با اشاره به کلامی از امیرمومنان(ع) پیرامون اهمیت جایگاه نیروهای مسلح در نظام اسلامی اظهار داشت: امیرمومنان(ع) درباره نیروهای مسلح تعریفی در نامه به مالک اشتر دارند و می فرمایند: حُصُونُ الرَّعیَّهِ وَ زَینُ الوُلاهِ وَ عِزُّالدِّینِ .

وی با بیان سه صفتی که امیرمومنان(ع) برای نیروهای مسلح عنوان کرده اند گفت: نیروهای مسلح همانند قلعه ای برای مردم هستند، و اگر نیروهای مسلح در جامعه باشند مردم احساس می کنند در قلعه مستحکمی قرار دارند ، یعنی آنها باید سبب آرامش مردم باشند.

  عضو خبرگان رهبری افزود: دومین صفت نیروهای نظامی و انتظامی از منظر امیرالمومنین این است که برای دین عزت بوده و زینت رهبران کشور می باشند ، لذا آرامش مردم به وسیله پلیس حاصل می شود.

وی احساس امنیت خاطر در مراجعه به پلیس را مهم دانست و گفت: فرد باید بداند زمانی که به نیروی انتظامی مراجعه می کند مانند برادر آن را راهنمایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح همانند قلعه ای برای حفظ آرامش هستند

نیروهای مسلح همانند قلعه ای برای حفظ آرامش هستند