مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-13دانش

افتتاح طرح های تحقیقاتی حوزه دامپزشکی در دانشگاه فناوری های نوین آمل


سه طرح مهم علمی و تحقیقاتی درحوزه دامپزشکی در دانشگاه فناوری های نوین شهرستان آمل با حضور نمایندگان وزارت علوم و تحقیقات و سازمان دامپزشکی کشور افتتاح شد.

- ایسنا/مازندران سه طرح مهم علمی و تحقیقاتی درحوزه دامپزشکی در دانشگاه فناوری های نوین شهرستان آمل با حضور نمایندگان وزارت علوم و تحقیقات و سازمان دامپزشکی کشور افتتاح شد.

این طرح ها شامل مرکز آموزشی و تحقیقاتی پرورش طیور، مرکز تکثیر و نگهداری حیوانات آزمایشگاهی و کلینیک دامپزشکی بوده که در دانشکده دامپزشکی دانشگاه فناوری های نوین شهرستان آمل با حضورنماینده وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی کشور و نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

رییس دانشگاه فناوری های نوین شهرستان آمل امروز در حاشیه مراسم افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایسنا گفت، این طرح ها به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل که تنها دانشکده دولتی در سطح استان های شمالی کشور است، راه اندازی شد.

دکترعلی اکبر حاجی زاده افزود: مرکز آموزشی و تحقیقاتی پرورش طیوراین دانشکده به همت و مشارکت امین میران آملی یکی از خیران و فعالان صنعت طیور شهرستان آمل در راستای تعامل و ارتباط دانشگاه با صنعت با هزینه یک میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های تحقیقاتی حوزه دامپزشکی در دانشگاه فناوری های نوین آمل

افتتاح طرح های تحقیقاتی حوزه دامپزشکی در دانشگاه فناوری های نوین آمل