مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-21بين الملل

نماینده مسلمان کنگره به دلیل انتقاد از رژیم صهیونیستی مورد تهدید قرار گرفت


نماینده دموکرات زن کنگره آمریکا عنوان کرد که به دلیل اظهاراتش در رابطه با محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی علیه حماس امنیت خانواده و فرزندانش به خطر افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایلهان عمر نمانیده دموکرات ایالت مینه سوتای آمریکا عنوان کرده است که پس از هجمه شدید تهدیدات ناشی از انتقاداتش علیه رژیم صهیونیستی از به خطر افتادن امنیت خانواده اش می ترسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگاردین ایلهان عمر که یکی از نمایندگان مسلمان زن در کنگره آمریکا محسوب می شود، عنوان کرده به دلیل انتقاداتش از رفتار رژیم صهیونیستی با فلسطینی ها در جریان جنگ این رژیم علیه حماس مورد هجوم سیل گسترده ای از تهدیدات قرار گرفته که امنیت خانواده اش را به خطر انداخته است.

نماینده دموکرات کنگره آمریکا از ایالت مینه سوتا در بیانیه ای در رابطه با افزایش اظهارات اسلام هراسی و تهدیداتی که دریافت کرده از جمله تهدیدهای گسترده علیه خانواده اش صحبت کرد.

ایلهان عمر گفته است که او و دیگر آمریکایی های مسلمان در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی و حماس به نحوی منفی تحت تاثیر کارزارهای بدنام سازی غیرصادقانه قرار گرفته اند.

کارزارهایی که او و همراهانش را به مثابه تهدید در نظر می گیرند و دلیل اصلی این مسئله هم این است که آنها رفتار اسراییل در قبال فلسطینی ها در بحبوحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مسلمان کنگره به دلیل انتقاد از رژیم صهیونیستی مورد تهدید قرار گرفت

نماینده مسلمان کنگره به دلیل انتقاد از رژیم صهیونیستی مورد تهدید قرار گرفت