مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-01بين الملل

سفر دومین وزیر صهیونیست به عربستان


تنها چند روز پس از سفر وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی، وزیر ارتباطات این رژیم در صدر هیأتی عالی رتبه از مقامات این رژیم عازم عربستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیأتی از فلسطین اشغالی به ریاست شلومو کرعی وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه)، برای شرکت در نشست اتحادیه جهانی پست عازم عربستان شد.

پایگاه خبری عرب48 به نقل از رسانه های صهیونیستی گزارش داد شماری از مقامات وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی، داوید بیتان رییس کمیسیون اقتصاد کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در این سفر کرعی را همراهی خواهند کرد.

با این حال هیچ نماینده ای از سازمان پست رژیم صهیونیستی در این هیأت حضور ندارد و آن ها به صورت آنلاین در نشست شرکت خواهند کرد.

عرب48 می گوید که دلیل عدم حضور مقامات سازمان پست در این نشست که قرار است در ریاض برگزار شود، اختلاف کرعی و میشاییل فاکنین رییس شرکت پست بوده است.

این سفر در حالی صورت می گیرد که پیش از این حاییم کاتس وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز روز سه شنبه هفته گذشته برای شرکت در اجلاس سازمان گردشگری سازمان ملل عازم عربستان شده بود.

پیش از این سفر نیز رادیوی کان گزارش داده بود یکی از مقامات وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی با یک سیاستمدار ارشد سعودی در عربستان دیدار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دومین وزیر صهیونیست به عربستان

سفر دومین وزیر صهیونیست به عربستان