مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-09سياسي

خضریان: «طوفان الأقصی» پیام شکست رژیم در حال مرگ صهیونیستی را مخابره کرد


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به عملیات موفقیت آمیز «طوفان الأقصی» توسط جبهه مقاومت و ملت مجاهد فلسطین، گفت: این عملیات توانست پیام شکست رژیم در حال مرگ صهیونیستی را مخابره کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی باشگاه توانا، جنبش مقاومت اسلامی حماس، شنبه 15 مهرماه در عملیات موفقت آمیز طوفان الأقصی توانست اراضی اشغالی از جمله تل آویو، اشدود و عسقلان را با هزاران موشک و راکت هدف حمله قرار داده و همزمان با این حمله، نیروهای حماس موفق شدند به شهرک های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کرده و چند نظامی صهیونیست را اسیر و مناطقی را تحت کنترل خود درآورند.

در همین راستا، علی خضریان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، گفت: عملیات غافلگیرانه طوفان الأقصی با مقیاسی به این وسعت در عمق شهرها و شهرک های اشغالی در کنار موشک باران عمق رژیم صهیونیستی که منجر به هلاکت و اسارت کم نظیر صهیونیست ها گردیده، نقطه عطف مهمی در تاریخ مبارزات رزمندگان فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

وی افزود: عملیات رعد آسایی که با گذشت چندین ساعت از آغاز آن، صهیونیست ها را به هم ریخته و هنوز نتوانستند خود را پیدا کنند، نوید شروع دوران جدیدی از مبارزه جبهه مقاومت را با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: «طوفان الأقصی» پیام شکست رژیم در حال مرگ صهیونیستی را مخابره کرد

خضریان: «طوفان الأقصی» پیام شکست رژیم در حال مرگ صهیونیستی را مخابره کرد