مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:162023-09-25اقتصادي

بازگشت تهاتر مالیاتی تولیدکنندگان همچنان در چرخه وعده مسؤولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تهاتر مالیاتی یکی از راهکارهای مشوقی برای تولیدکنندگان جهت توجه به آموزش نیروی انسانی، نزدیک به 12 سال در بودجه سالانه کشور جایگاه ویژه ای داشت به این معنی که هر واحد تولید می توانست هزینه کرد در بخش نیروی انسانی بخصوص در زمینه آموزش را از محل مالیات خود به صورت تهاتری دریافت کند و در واقع این اقدامات و هزینه کردها برای تولید کننده بار مالی نداشت و به تبع راغب به داشتن عملکرد در این زمینه می شد اما به یکباره این قانون در بودجه 1400 حذف شد.

دو سالی هست که فارس از روسای سازمان فنی و حرفه ای کشور به عنوان یکی از پازلهای گره این موضوع را پیگیری می کند(http://fna.

ir/1r76ng) که امسال نیز رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با قاطعیت خبر بازگشت موضوع تبصره 2 ماده 38 قانون مالیات ارزش افزوده مصوبه 1387 به بودجه سالانه کشور را دوباره به فارس وعده داد و گفت: این موضوع در برنامه هفتم توسعه کشور گنجانده شده که در حال طی مراحل در کمیته ها و کمسیون تلفیق مجلس برای تصویب می باشد.

مهرداد عظیمی افزود: برای این منظور از یک ماه قبل اقدامات و پیگیرهای لازم با جدیت صورت گرفته که امیدواریم در رای نهایی مجلس به کلیات این برنامه،  شاهد تصویب آن و بازگشت به بودجه کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت تهاتر مالیاتی تولیدکنندگان همچنان در چرخه وعده مسؤولان

بازگشت تهاتر مالیاتی تولیدکنندگان همچنان در چرخه وعده مسؤولان