مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-09سياسي

تحصیل 300 دانشجوی عراقی در دانشگاه لرستان


مدیرگروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه لرستان از تحصیل 300 دانشجوی عراقی در این دانشگاه برای آبان ماه امسال خبر داد.

- غلام حسین حسینی امروز، 17 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امضای تفاهم نامه های مختلف، در رویداد بین المللی هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق سرآغاز خوبی است برای اینکه ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه لرستان به دانشگاه های کشور عراق، شناسانده شود.

وی اضافه کرد: انعقاد این گونه تفاهم نامه ها باعث می شود دو طرف با امکانات و رشته های تحصیلی و ظرفیت های یکدیگر آشنا شوند و همکاری های مشترک گسترش یابد.

مدیرگروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه لرستان با بیان اینکه از دیگر دستاوردها این است که تبادلات فرهنگی بین دانشگاه لرستان با دانشگاه های کشور عراق نیز گسترش خواهد یافت، بیان کرد: انعقاد این گونه تفاهم نامه ها باعث می شود زبان فارسی و فرهنگ ایرانی در نظام تعلیم و تربیت عراق نیز بیش از پیش، معرفی و شناسانده شود و تبادل استاد و دانشجو بین دو طرف، رقم بخورد.

حسینی ادامه داد: از دیگر نتایج مثبت و سازنده تفاهم نامه ها افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه لرستان است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 300 دانشجوی اهل کشور عراق در دانشگاه لرستان ثبت نام مقدماتی کرده اند که 90 نفر آن ها به مرحله ثبت نام قطعی در این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 300 دانشجوی عراقی در دانشگاه لرستان

تحصیل 300 دانشجوی عراقی در دانشگاه لرستان