مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-22سياسي

پیکر آیت الله فاضل گلپایگانی در قم تشییع و تدفین شد +تصاویر


مراسم تشییع پیکر آیت الله فاضل گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور عموم مردم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت الله جوادی آملی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله فاضل گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور علما، اساتید، طلاب و عموم مردم انقلابی قم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع معظم تقلید بر پیکر آن مرحوم نماز خواند و بعداز طواف مضجع مطهر کریمه اهل بیت(س)، پیکر آن مرحوم در گلزار علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده شد.

مراسم یادبود و ختم این شخصیت حوزوی امروز از سوی بیت آن مرحوم و دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در مسجد الغدیر واقع در بلوار الغدیر قم منعقد برگزار شده است.

این شخصیت، از اساتید حوزه علمیه قم بود که در دوران نهضت اسلامی نیز نماینده مشترک امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی گلپایگانی در استان چهارمحال و بختیاری بود.

آیت الله فاضل گلپایگانی متولد سال 1327 هجری شمسی بوده که از 16 سالگی وارد حوزه علمیه شده و دروس حوزوی را در محضر اساتیدی همچون حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی (قدس سره)، آیت الله شهید بهشتی، آیت الله شهید قدوسی (رضوان الله تعالی علیهما) فراگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر آیت الله فاضل گلپایگانی در قم تشییع و تدفین شد +تصاویر

پیکر آیت الله فاضل گلپایگانی در قم تشییع و تدفین شد +تصاویر