مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 21:252023-10-14بين الملل

هنیه: طوفان الاقصی، سرآغاز نابودی رژیم صهیونیستی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس شامگاه امروز شنبه تأکید کرد این جنبش با آغاز عملیات طوفان الاقصی، - رییس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به آغاز نابودی رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که ساکنان غزه درخاک خود باقی خواهند ماند و قصد ندارند از آن خارج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس شامگاه امروز شنبه تأکید کرد این جنبش با آغاز عملیات طوفان الاقصی، موفق شد آغاز نابودی رژیم صهیونیستی را کلید بزند.

شبکه خبری قدس به نقل از هنیه گزارش داد، امروز در برابر پیامد های شکست راهبردی دشمن صهیونیستی قرار داریم که زلزله ای در قلب این رژیم و همه همیپمانانش ایجاد کرد؛ لذا دشمن بر این باور است که با کشتار های وحشیانه خواهد توانست ننگ این شکست را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه ارتش ترسوی رژیم صهیونیستی نتوانست در برابر نیرو های مقاومت ایستادگی کند و به همین دلیل به کشتار مردم عادی روی آورده است، تصریح کرد: اقدامات دشمن تحت حمایت آمریکا و برخی از کشور های غربی قرار دارد؛ مسئله ای که نشانگر استاندارد های دوگانه و نفاق آنهاست.

هنیه با تأکید بر اینکه مقاومت راهبرد آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان را از سر خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: عملیات هفتم اکتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: طوفان الاقصی، سرآغاز نابودی رژیم صهیونیستی است

هنیه: طوفان الاقصی، سرآغاز نابودی رژیم صهیونیستی است