مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-13پزشكي

شرایط تزریق واکسن آنفلوآنزا


معاون غذا و دارو دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تزریق واکسن آنفلوآنزا در همه افراد بالای شش ماه توصیه می شود اما برخی افراد به دلیل شرایط سنی، - سلامتی و شغلی بیشتر در معرض خطر ابتلا به آنفلوآنزا قرار دارند که جهت تزریق واکسن آنفلوآنزا در اولویت هستند.

زهرا کیانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آنفلوآنزا یک بیماری عفونی حاد با منشا ویروسی است و می تواند همه گروه های سنی را مبتلا کند بیشتر افراد بدون عارضه و بدون مصرف دارو بهبود یابند، اما برخی اوقات ممکن است عفونت های باکتریایی نیز اضافه شوند که می تواند منجر به بستری شدن در بیمارستان و حتی مرگ شود.

معاون غذا و دارو دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: یکی از موثرترین و ایمن ترین روش های پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا و عوارض و خطرات ناشی از آن واکسیناسیون است.

کیانی با بیان اینکه واکسیناسیون در برابر آنفلوآنزا به طور موثری از ابتلا به بیماری شدید و عوارض آن، مراجعات سرپایی و میزان بستری شدن در بیمارستان به علت بیماری آنفلوآنزا جلوگیری می کند، تصریح کرد: تزریق واکسن آنفلوآنزا در همه افراد بالای شش ماه توصیه می شود اما برخی افراد به دلیل شرایط سنی، سلامتی و شغلی بیشتر در معرض خطر ابتلا به آنفلوآنزا قرار دارند که جهت تزریق واکسن آنفلوآنزا در اولویت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تزریق واکسن آنفلوآنزا

شرایط تزریق واکسن آنفلوآنزا