مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-04سياسي

افتتاح 67 طرح اقامتی مایه رونق گردشگری قم می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: 67 طرح بسیار خوب هتل، مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحی در استان در حال انجام است و بهره برداری از آن ها گردشگری قم را رونق می دهد.

- ایسنا/قم مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: 67 طرح بسیار خوب هتل، مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحی در استان در حال انجام است و بهره برداری از آن ها گردشگری قم را رونق می دهد.

دکتر علیرضا ارجمندی در آیین نکوداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری که امروز 12 مهرماه در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم، با حضور دکتر سید محمد آقامیری استاندار، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استانی و شهری، فعالان و پیشکسوتان عرصه گردشگری استان قم برگزار شد، بیان کرد: برای اجرای این طرح ها، بیش از یک هزار میلیارد تومان تعریف شده است و نزدیک به 10 طرح از این تعداد 70 درصد پیشرفت دارند که اگر تسهیلات به آنان داده شود، افتتاح می شوند و اشتغال بالایی در گردشگری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، ارجمندی تصریح کرد: شهر قم موزه ندارد و اکنون 6 هزار اثر تاریخی استان خاک می خورد، این درحالی است که استان قم هویت هفت هزار ساله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 67 طرح اقامتی مایه رونق گردشگری قم می شود

افتتاح 67 طرح اقامتی مایه رونق گردشگری قم می شود