مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 20:052023-09-29ورزشي

بازگشت حافظ ساری به جدول مسابقاتی لیگ برتر فوتسال


انتظار ساروی ها برای کسب نخستین پیروزی خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، بیش از 7 هفته به طول انجامید تا در نهایت تیم حافظ این شهر در یک کامبک تماشایی صاحب نخستین پیروزی این فصل شدند.

- ایسنا/مازندران انتظار ساروی ها برای کسب نخستین پیروزی خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، بیش از 7 هفته به طول انجامید تا در نهایت تیم حافظ این شهر در یک کامبک تماشایی صاحب نخستین پیروزی این فصل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم حافظ ساری در هفته هشتم رقابت های لیگ برترفوتسال باشگاه های کشور جمعه شب در سالن ورزشی سیدرسول حسینی این شهر از تیم شهرداری ساوه میزبانی کرد و در نهایت میهمان میانه جدول خود را با نتیجه نزدیک 3 بر 2 با شکست بدرقه کرد و نخستین پیروزی این فصل خود را در خانه و در حضور هواداران پرشور خود جشن گرفت.

ساروی ها که برای کسب 3 امتیاز و نخستین پیروزی این فصل خود بی تابی می کردند، از همان دقایق شروع نخست مسابقه توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه سعی در تسلط حریف داشتند.

آنها که برای صعود به جمع تیم های بالای جدول و موقعیت متزلزل تیم حافظ ساری به کسب 3 امتیاز این بازی حساب ویژه ای باز کرده بودند، برخلاف جریان مسابقه که به سود تیم میزبان در جریان بود، توسط حسین غلامی به گل نخست خود در این مسابقه رسیدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت حافظ ساری به جدول مسابقاتی لیگ برتر فوتسال

بازگشت حافظ ساری به جدول مسابقاتی لیگ برتر فوتسال