مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 05:302023-10-07اقتصادي

82 حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل مسدود شد


مدیر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای اردبیل از انسداد 82 حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل در شش ماهه اول سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای استان اردبیل، داور بستام با اشاره به انسداد 82 حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل اظهار کرد: با این اقدام بیش از یک میلیون و 300 هزار مترمکعب در منابع آب استان صرفه جویی به عمل آمد و بیش از 25 حلقه از این چاهها در یک ماه اخیر مسدود شده است.

وی افزود: با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی حدود 70 حلقه چاه غیرمجاز نیز در سطح استان تا پایان سال جاری مسدود خواهد شد.

مدیر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای اردبیل بیان کرد: در شش ماهه اول سال جاری بیش از 100 دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه ها در سطح استان نصب شده است و طبق برنامه تا پایان سال 200 دستگاه دیگر نیز نصب خواهد شد.

بستام عنوان کرد: در یک ماه اخیر بیش از 15 دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه ها در سطح استان نصب شده است و 3 حلقه چاه مجاز نیز تقلیل منصوبات داده شده است.

وی تشریح کرد: 50 دستگاه کنتور هوشمند و حجمی نیز توسط خود متقاضیان خریداری شده است و در ماه های آتی بر روی چاه های مورد نظر نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل مسدود شد

82 حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل مسدود شد