مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-15اقتصادي

259 پروژه برق رسانی در شاهرود اجرا شد


مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: در راستای اجرای 259 پروژه برق رسانی این شهرستان در 6 ماه ابتدایی امسال، بالغ بر 270 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، جمال فرخ زاده، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای 259 پروژه برق رسانی این مدیریت در 6 ماه ابتدایی سال جاری، بالغ بر 270 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی گفت: در 6 ماه ابتدایی سال جاری، 27 هزار و 215 متر از شبکه های فشارضعیف و فشارمتوسط شهرستان شاهرود اصلاح و بهینه سازی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود افزود: با هدف پیشگیری از سرقت سیم مسی، کاهش تلفات انرژی الکتریکی و کاهش خاموشی های ناخواسته در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون 20 هزار متر از شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

فرخ زاده ادامه داد: در سال جاری و با هدف ادامه انجام روند طرح بهارستان، بالغ بر هفت هزار متر شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل و همچنین 129 اصله پایه فرسوده جمع آوری شده است.

وی گفت: به منظور جذب یک هزار و 147 مشترک جدید در شهرستان شاهرود، بالغ بر 10 هزار متر شبکه فشارضعیف و فشارمتوسط هوایی و زمینی با نصب 11 دستگاه ایستگاه هوایی توزیع برق انجام شد که با این اقدام مجموع ظرفیت پست های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

259 پروژه برق رسانی در شاهرود اجرا شد

259 پروژه برق رسانی در شاهرود اجرا شد