مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-02اقتصادي

اشتغال 12 هزار صیاد در گیلان/بزرگترین مراکز بازسازی ذخایر خاورمیانه را داریم


مدیرکل شیلات گیلان، با بیان اینکه 46 پره صیادی فعال داریم، گفت: با احتساب نیروی کار فصلی اشتغال مستقیم و غیر مستقیم، تا 12 هزار نفر در حوزه صید و صیادی گیلان امرار معاش می کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل شیلات گیلان، با بیان اینکه 46 پره صیادی فعال داریم، گفت: با احتساب نیروی کار فصلی اشتغال مستقیم و غیر مستقیم، تا 12 هزار نفر در حوزه صید و صیادی گیلان امرار معاش می کنند.

کوروش خلیلی امروز، 10 مهرماه در گردهمایی تعاونی های پره صیادی و نمایندگان جامعه صیادی استان گیلان که در سالن اجتماعات اداره کل شیلات گیلان در بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: استخرهای شنی در سطح استان گیلان رشد خوبی داشتند؛ ضمن اینکه با مشارکت اتحادیه پره های صیادی در بندرانزلی یک عرصه چهار هکتاری در این شهرستان آغاز به کار کرد که از پاشنه های استوار تکثیر طبیعی خواهد بود؛ ضمن اینکه یک عرصه چهار هکتاری هم در سایت قلم گوده برای تامین کپور تالابی به روش طبیعی مولدسازی برای تامین بچه ماهی تالاب انزلی مشغول فعالیت است.

وی با تاکید بر اینکه شغل صیادی باید در گیلان استمرار داشته باشد، افزود: معتقدیم که با مشارکت جامعه صیادی مسیری را طی می کنیم که شغل و امنیت شغلی صیادان پابرجا باشد؛ ضمن اینکه حفظ و پایداری شغل صیادی وظیفه سازمان شیلات ایران و به تبع آن در سطح استان گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 12 هزار صیاد در گیلان/بزرگترین مراکز بازسازی ذخایر خاورمیانه را داریم

اشتغال 12 هزار صیاد در گیلان/بزرگترین مراکز بازسازی ذخایر خاورمیانه را داریم