مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-08دانش

شرح تفاهم نامه های همکاری میان دانشگاه اصفهان با دانشگاه های برتر مالزی


در روز 7 اکتبر، 8 تفاهم نامه و سند همکاری در حوزه های مختلف علوم و فناوری میان دو کشور ایران و مالزی منعقد و توسط مسئولین آموزش عالی کشورهای ایران و مالزی در دانشگاه اصفهان به امضاء رسید.

- ایسنا/اصفهان در روز 7 اکتبر، 8 تفاهم نامه و سند همکاری در حوزه های مختلف علوم و فناوری میان دو کشور ایران و مالزی منعقد و توسط مسئولین آموزش عالی کشورهای ایران و مالزی در دانشگاه اصفهان به امضاء رسید.

این تفاهم نامه ها به منظور تبادلات دانشجویی، انجام همکاری های پژوهشی و یافتن راه حل های علمی برای چالش های جهانی میان دانشگاه اصفهان با دانشگاه های UM, UPM, UKM، UiTM و UMP منعقد شد.

در نشستی که در روز شنبه، 7 اکتبر برابر با 15 مهرماه میان مقامات آموزش عالی کشور ایران و مالزی برگزار شد، 7 تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه اصفهان و دانشگاه هنر اصفهان با 5 دانشگاه برتر کشور مالزی منعقد شد و به امضاء رسید.

در این جلسه داتو سری محمد خالد بن نوردین ، وزیر علوم کشور مالزی، روسای دانشگاه های UM، UPM، UKM، UiTM و UMP، و رییس موسسه خدمات جهانی آموزش مالزی (EMGS) از کشور مالزی و هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان، حسین هرسیج، رییس دانشگاه اصفهان، محسن صراف، رایزن علمی و پژوهشی کشور ایران در جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه و خواجه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرح تفاهم نامه های همکاری میان دانشگاه اصفهان با دانشگاه های برتر مالزی

شرح تفاهم نامه های همکاری میان دانشگاه اصفهان با دانشگاه های برتر مالزی