مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-08اقتصادي

ضرورت تکمیل زنجیره های ارزش در چهارمحال و بختیاری


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل زنجیره های ارزش برای برقراری ارتباط میان واحدهای صنعتی، خدماتی و بازرگانی استان ضروری است تا بتوانیم با این سیاست گذاری در سطح کشور مطرح شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، هفته گذشته، محسن کوشش تبار، معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری از 2 زنجیره ارزش تولید بادام و ماهیان سردابی در چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

  با توجه به اینکه وزارت کشور در نظر دارد با توسعه زنجیره های ارزش در 31 استان، نحوه سرمایه گذاری اقتصادی را بهبود ببخشد و روند صدور مجوزها را به حداقل برساند، این موضوع در استان چهارمحال و بختیاری به 2 حیطه بادام و ماهیان سردابی معطوف شده است که از جایگاه مطلوبی برخوردار هستند و می توانند به عنوان راهبر در سطح کشور ایفای نقش کنند.

 در این خصوص محمدکاظم منزوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: تکمیل زنجیره های ارزش برای برقراری ارتباط میان واحدهای صنعتی، خدماتی و بازرگانی ضروری است تا با این روش از درون استان بتوانیم در سطح کشور مطرح شویم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر زنجیره بادام و ماهیان سردابی در استان ما حرفی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل زنجیره های ارزش در چهارمحال و بختیاری

ضرورت تکمیل زنجیره های ارزش در چهارمحال و بختیاری