مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-12اقتصادي

برآورد اولیه خسارت مستقیم « طوفان الاقصی » به اسراییل : 6.8 میلیارد دلار


این برآورد شامل هزینه های سقوط ارزش شیکل اسراییل ، بخش هوانوردی، توقف فعالیت های تجاری و کارخانه ها، از بین رفتن اعتماد شرکت های بین المللی به کار در داخل اسراییل و فرار سرمایه گذاری ها نمی شود.

- برآورد اولیه خسارت مستقیم طوفان الاقصی به اسراییل : 6.

8 میلیارد دلار بانک هاپوعلیم : این برآورد شامل هزینه های سقوط ارزش شیکل اسراییل ، بخش هوانوردی، توقف فعالیت های تجاری و کارخانه ها، از بین رفتن اعتماد شرکت های بین المللی به کار در داخل اسراییل و فرار سرمایه گذاری ها نمی شود.

جنگی که ارتش اسراییل در نوار غزه به راه انداخته، شرکت ها به ویژه استارت آپ های فعال در بخش فناوری را پس از موافقت دولت اسراییل با فراخوان 360٫000 سرباز ذخیره، فلج کرده است به خصوص شرکت هایی که در خارج از اسراییل فعالیت می کنند و با نهادهای داخل اراضی اشغالی ارتباط دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا، العربی الجدید نوشت: تجارت متوقف شده و جلسات در شرکت های مختلف لغو شده است زیرا آنها با بحران نیروی کار روبرو هستند، شرکت ها و سرمایه گذارانی که در اسراییل فعالیت می کنند، در حال ارزیابی نحوه ادامه کار در این شرایط هستند، به ویژه که عملیات فراخوان در بسیاری از شرکت ها بیشتر کارمندان از جمله مدیران اجرایی را تحت تأثیر قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد اولیه خسارت مستقیم « طوفان الاقصی » به اسراییل : 6.8 میلیارد دلار

برآورد اولیه خسارت مستقیم « طوفان الاقصی » به اسراییل : 6.8 میلیارد دلار