مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-08سياسي

پیروزی مقاومت ماحصل مجاهدت های شهیدان سلیمانی و همدانی است


فرزند شهید حاج حسین همدانی، پیروزی بزرگ مقاومت بر صهیونیست های غاصب را حاصل مجاهدت های خستگی ناپذیر شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، وهب همدانی عصر امروز در مراسم سالروز شهادت حاج حسین همدانی اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که شهید همدانی نقش مهمی در پیروزی های محور مقاومت به خصوص سوریه داشت.

وی گفت: وقتی ایشان به سوریه رفت، 85 درصد خاک این کشور اشغال شده بود و با مدیریت و مجاهدت شهید همدانی، حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان و مدافعان حرم بود که این کشور از بحران خارج شد و روز به روز نیز پیروزی بیشتری نصیب جبهه مقاومت شد.

فرزند سردار همدانی با بیان اینکه با الگوبرداری از هشت سال دفاع مقدس، سوریه از چنگال دشمن خبیث درآمد، افزود: شهدای مدافع حرم از جان گذشتند تا دشمن در منطقه به اهداف شوم خود دست پیدا نکند و در این میان نقش شهید همدانی ویژه و تاثیرگذار بود.

وی با اشاره به پیروزی روز گذشته مقاومت در فلسطین عنوان کرد: رژیم صهیونیستی ضعیف تر از هر زمانی شده و امروز با نصرت الهی و در شرایطی که دشمن رجز می خواند، می بینیم که چه ضرب شصت مهلکی از رزمندگان مقاومت خورده است.

وهب همدانی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در فلسطین، ادامه دهنده راه شهیدان همدانی و سلیمانی هستند و بدون تردید با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مقاومت ماحصل مجاهدت های شهیدان سلیمانی و همدانی است

پیروزی مقاومت ماحصل مجاهدت های شهیدان سلیمانی و همدانی است