مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-09اقتصادي

ادامه واردات گندم خارجی تا آخر سال


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه گندم خارجی از سطح کیفی مطلوب تری برخودار است، گفت: با توجه به ارتقای کیفیت آردهای تولیدی و متعاقباً ارائه نان مطلوب تر به همشهریان واردات گندم خارجی تا آخر سال ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود گندم خارجی به استان اظهار داشت: 2هزار و 853 تن گندم خارجی در قالب 52 محموله از طریق حمل و نقل ریلی در مراکز ذخیره سازی ملکی نگهداری و مصرف می شود.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه واردات گندم خارجی با هدف اختلاط با گندم داخلی انجام می شود، گفت: در بعضی از ماه های سال حدود 10 درصد گندم خارجی و 90 درصد گندم داخلی به کارخانجات آردسازی تخصیص داده می شود و با نظارت واحد کنترل کیفی، آرد با کیفیت به واحدهای خبازی سطح استان ارائه دهند.

  وی با اشاره به اینکه گندم خارجی از سطح کیفی مطلوب تری برخودار است، اظهار داشت: با توجه به ارتقای کیفیت آردهای تولیدی و متعاقباً ارائه نان مطلوب تر به همشهریان واردات گندم خارجی تا آخر سال ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه واردات گندم خارجی تا آخر سال

ادامه واردات گندم خارجی تا آخر سال