مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-19ورزشي

زمین چمن مجموعه ورزشی کارگران بروجرد با ابعاد استاندارد در حال احداث است


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از فازهای مجموعه ورزشی کارگران بروجرد زمین چمن بوده که با ابعاد استاندارد در حال احداث است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از فازهای مجموعه ورزشی کارگران بروجرد زمین چمن بوده که با ابعاد استاندارد در حال احداث است.

عباس گودرزی امروز 27 مهرماه در حاشیه بازدید معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از چند واحد تولیدی بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز از چند طرح تولیدی شهرستان بازدید صورت گرفت که برخی از مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت که تسهیل در کار آنها مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین امروز از پروژه طرح توسعه بیمارستان کوثر بازدید به عمل آمد که به زودی آماده تکمیل و بهره برداری قرار می گیرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: طرح توسعه در مجموعه ورزشی شهدای کارگران بروجرد در حال انجام بوده که یکی از فازهای آن زمین چمن با ابعاد استاندارد است.

گودرزی اضافه کرد: این زمین چمن در حال احداث بوده و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی بیان کرد: همچنین امروز نشستی با کارگران شهرداری برگزار خواهد شد که 400 نفر از کارگران با پیگیری های لازم تبدیل وضعیت رسمی شده که امید می رود اقدامات انجام شده موجب رضایت مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین چمن مجموعه ورزشی کارگران بروجرد با ابعاد استاندارد در حال احداث است

زمین چمن مجموعه ورزشی کارگران بروجرد با ابعاد استاندارد در حال احداث است