مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-11سياسي

خلوص در عمل و رفتار ویژگی بارز علامه حسن زاده آملی بود


شاگرد علامه حسن زاده آملی(ره) با اشاره به اینکه خلوص نیت، پاک بودن و چیزی جز خدا در نظر نداشتن ویژگی ممتاز علامه بود، گفت: حضرت استاد حسن زاده دائما از خدا و حق و رسیدن به او سخن می گفت.

- ایسنا/قم شاگرد علامه حسن زاده آملی(ره) با اشاره به اینکه خلوص نیت، پاک بودن و چیزی جز خدا در نظر نداشتن ویژگی ممتاز علامه بود، گفت: حضرت استاد حسن زاده دائما از خدا و حق و رسیدن به او سخن می گفت.

آیت الله حسن رمضانی، استاد حوزه علمیه در همایش ملی نکوداشت علامه ذوالفنون، حسن حسن زاده آملی(ره) که امروز، 19 مهرماه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه خلوص نیت و پاک بودن و چیزی جز خدا در نظر نداشتن ویژگی ممتاز علامه بود، اظهار کرد: ایشان از اموری که مخالف با اخلاص الهی بود اجتناب می کردند و در نزد کسانی شاگردی کرد که رنگ دنیا را نگرفته بودند.

وی ادامه داد: علامه حسن زاده می فرمودند: آیت الله محمدتقی آملی قبل از اینکه از نجف به ایران بیایند و تحصیلات خویش را تمام کنند، به درجه اجتهاد رسیده بودند، استاد ایشان به وی اجازه اجتهاد داده بود و ایشان برای بنده تعریف می کردند که با خودم گفتم، این اجازه سه صورت دارد صورت اول برای خود من، صورت دوم برای مردم نوشته، صورت سوم اینکه من دست بگیرم و بگویم به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلوص در عمل و رفتار ویژگی بارز علامه حسن زاده آملی بود

خلوص در عمل و رفتار ویژگی بارز علامه حسن زاده آملی بود