مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-02بين الملل

اوکراین: حمایت آمریکا از کی یف ضعیف نمی شود


وزیر خارجه اوکراین امروز (دوشنبه) با بیان اینکه حمایت واشنگتن از کی یف ضعیف نشده، لایحه بودجه موقت تصویب شده توسط کنگره آمریکا را که در آن کمک به اوکراین حذف شده، - وزیر خارجه اوکراین امروز (دوشنبه) با بیان اینکه حمایت واشنگتن از کی یف ضعیف نشده، لایحه بودجه موقت تصویب شده توسط کنگره آمریکا را که در آن کمک به اوکراین حذف شده، کم اهمیت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمک های نظامی آمریکا و متحدانش به اوکراین از زمان حمله روسیه به این کشور در فوریه گذشته میلادی برای کی یف حیاتی بوده است.

دمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین گفت، کی یف با دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره آمریکا در حال گفت وگوست و این صحبت های پیش آمده پیرامون لایحه موقت بودجه ای که از تعطیلی دولت فدرال جلوگیری کرده بیشتر یک رویداد است تا مساله ای سیستماتیک.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد، دیپلمات ارشد دولت اوکراین ضمن استقبال از حضور جوزپ بورل، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از نشست وزرای خارجی کشورهای عضو در کی یف گفت: احساس نمی کنیم که حمایت آمریکا از ما ضعیف شده باشد چون ایالات متحده می داند که آنچه در اوکراین در خطر است، بسیار بزرگتر از اوکراین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین: حمایت آمریکا از کی یف ضعیف نمی شود

اوکراین: حمایت آمریکا از کی یف ضعیف نمی شود