مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-05اقتصادي

مخزن نفتی 27 میلیون بشکه ای در گلستان کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو سید احسان خاندوزی امروز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: - وزیر اقتصادی و دارایی از کشف یک میدان نفتی به حجم تقریبی بیش از 27میلیون بشکه فراورده های نفتی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو سید احسان خاندوزی امروز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: اکتشافات انجام شده از سوی وزارت نفت در شمال استان گلستان تایید کننده وجود میدان نفتی در شمال استان گلستان است که به نام هیرکان نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: بر اساس نظریه کارشناسان وزارت نفت حداقل ظرفیت این میدان نفتی 27 میلیون بشکه برآورد می شود که در عمق 3000 متری اعماق زمین قرار دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: کشف این میدان نفتی می تواند فرایند توسعه اقتصادی و رونق معیشت مردمان گلستان را شتاب ببخشد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی همچنین با موافقت راه اندازی شعبه ارزی و ایجاد کد گمرکی در گنبدکاووس از بانک ملت خواست نسبت به محصور کردن فاز یک منطقه آزاد تجاری اینچه برون گلستان اقدام کند.

خاندوزی برلزوم تمرکز کردن بر مزیت های اقتصادی هر استان و منطقه و اولویت گذاری آن قبل از آغاز برنامه هفتم توسعه تاکید کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخزن نفتی 27 میلیون بشکه ای در گلستان کشف شد

مخزن نفتی 27 میلیون بشکه ای در گلستان کشف شد