مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-05سياسي

ضرورت توسعه کشت گلخانه ای در حریم دریاچه ارومیه


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت توسعه کشت گلخانه ای و تغییر الگوی کشت در حریم دریاچه ارومیه تاکید کرد.

- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد ضرورت توسعه کشت گلخانه ای در حریم دریاچه ارومیه ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت توسعه کشت گلخانه ای و تغییر الگوی کشت در حریم دریاچه ارومیه تاکید کرد.

حیدر فتح زاده، پنجشنبه، 13مهرماه، در حاشیه بازدید از گلخانه های روستای مهماندار شهرستان عجبشیر اظهار کرد: به نظر می رسد اهالی روستا طی یک سال گذشته گام های مهمی را در جهت توسعه کشت گلخانه ای صیفی جات برداشته اند.

وی افزود: روستای مهماندار به عنوان یکی از روستاهای موفق در اجرای سیاست های تغییر الگوی کشت در حریم دریاچه ارومیه به شمار می رود.

فتح زاده گفت: در شرایط فعلی توسعه کشت گلخانه ای و تغییر الگوی کشت در حریم دریاچه ارومیه با هدف صرفه جویی در مصرف آب و ارتقای درآمد کشاورزان بسیار حیاتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، وی همچنین بر لزوم تسهیل گری در اعطای وام های بانکی ، برندسازی محصولات کشاورزی با هدف حضور فعال در بازارهای داخلی و خارجی و در نهایت تولید محصول متناسب با نیازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه کشت گلخانه ای در حریم دریاچه ارومیه

ضرورت توسعه کشت گلخانه ای در حریم دریاچه ارومیه