مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-03سياسي

ولادت پیامبر اسلام(ص) منجر به پایه گذاری تمدنی بزرگ در جهان شد


ولادت پیامبر(ص) و مبعوث شدن ایشان به رسالت و آوردن دینی مانند اسلام و کتابی مانند قرآن منجر به این شد تا تمدن بزرگی را در جهان پایه گذاری کنند.

- ولادت پیامبر اسلام(ص) منجر به پایه گذاری تمدنی بزرگ در جهان شد ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی گفت: ولادت پیامبر(ص) و مبعوث شدن ایشان به رسالت و آوردن دینی مانند اسلام و کتابی مانند قرآن منجر به این شد تا تمدن بزرگی را در جهان پایه گذاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شریعت تبار در گفت وگو با ایسنا به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: یکی از آداب و سنت های اسلامی و فرهنگی ما که از قدیم وجود داشته و برخی از جریانات فکری جهان اسلام مانند وهابی ها با آن مخالفت داشتند و همچنان هم دارند برگزاری مراسم های مختلف برای ولادت های بزرگان دین مانند پیامبر اکرم(ص) و ائمه(ع) است که سابقه طولانی دارد و به نوعی تعظیم شعائر اسلامی به حساب می آید.

پیامبر(ص) بزرگترین نماد اسلام وی افزود: پیامبر اکرم(ص) بزرگترین نماد اسلام و آورنده دین مقدس اسلام است، بنابراین بزرگداشت شب و روز ولادت پیامبر(ص) در مجالس مختلف از مصادیق بارز تعظیم شعائر اسلامی نیز به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولادت پیامبر اسلام(ص) منجر به پایه گذاری تمدنی بزرگ در جهان شد

ولادت پیامبر اسلام(ص) منجر به پایه گذاری تمدنی بزرگ در جهان شد