مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-05اقتصادي

ضریب برخورداری راه های آسفالته روستایی کشور 83 درصد است


معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور میانگین ضریب برخورداری راه های روستایی کشور و همچنین استان گیلان از آسفالت را 83 درصد اعلام کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، خداداد مقبلی امروز در جریان بازدید از راه های ارتباطی رودسر و املش و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارندگی شدید، امروز ما از نزدیک شاهد مشکلات راه های مواصلاتی منطقه بودیم.

  وی میانگین ضریب برخورداری راه های روستایی کشور و همچنین استان گیلان از آسفالت را 83 درصد اعلام کرد و افزود: متاسفانه میزان برخورداری راه های آسفالته روستایی در شهرستان رودسر کمتر از میانگین کشوری و حدود 72 درصد است.

  معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به سرویس دهی بالای راه های استان گیلان به واسطه مسافرپذیر بودن و سطح ترافیک بالا تصریح کرد: قدمت سرویس دهی راه های استان گیلان بالای 25 تا 30 سال است و بواسطه شرایط آب و هوایی و همچنین ترافیک بالای جاده ای بنابراین سطح آسفالت های به اضمحلال رسیده که نیازمند ترمیم و بازسازی است.

  مقبلی با بیان اینکه اعتباراتی در سال 1401 برای روکش آسفالت استان گیلان ابلاغ شده و پروژه های نسبتاٌ خوبی با انتخاب پیمانکاران اجرایی شد، گفت: در سال 1402 نیز بخشی از اعتبارات ملی سازمان راهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب برخورداری راه های آسفالته روستایی کشور 83 درصد است

ضریب برخورداری راه های آسفالته روستایی کشور 83 درصد است