مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:552023-09-30سياسي

هفته وحدت فرصت بصیرت افزایی است


نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: هفته وحدت فرصت خوبی است تا بصیرت اسلامی در بین امت اسلامی ترویج و تقویت شود تا بتوانیم در این هفته ظرفیت ها و اعتقادات و باورهای یکدیگر را بهتر بشناسیم.

-  گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در جشن گرامیداشت هفته وحدت با موضوع پیامبراکرم(ص)، اتحاد ملی، انسجام امت اسلامی با حضور علما و روحانیون استان گلستان در سالن فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس اظهارکرد: پیامبر اکرم(ص) برای نجات بشریت پا به عرصه جهان گذاشت.

وی تصریح کرد: اگر این نور الهی و فضائل اخلاقی،کرامت، مهربانی و تمامی صفات ایشان به گونه ای که جذب و پذیرش آن برای نسل کنونی، نوجوانان و جوانان قابل فهم باشد بیان و تبیین شود، شاهد چنین توهین هایی به قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) و مقدسات دینی نخواهیم بود و جوانان ما در فضاها و شبکه های مجازی  قربانی توطئه های دشمن نمی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه امت اسلامی در بسیاری از مقوله ها اشتراکات زیادی دارند خاطرنشان کرد: اشتراکات زیادی مانند قرآن کریم، پیامبر،کعبه و خدا بین مسلمانان و امت اسلامی جهان وجود دارد و برخی تفاوت نظرها بر روی مسائل فرع و جزیی است که پیشنهاد می شود با تشکیل دادگاه بین المللی اسلامی در کشورهای اسلامی در چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت فرصت بصیرت افزایی است

هفته وحدت فرصت بصیرت افزایی است